یاری های سازمان امور دانشجویان به داد دانشگاه ها در امور تغذیه رسید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به مسائل حوزه تغذیه در دانشگاه ها گفت: یاری هایی که سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها در این زمینه کرد، تقریبا مسائل حل شده است.

یاری های سازمان امور دانشجویان به داد دانشگاه ها در امور تغذیه رسید

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به یاری های بودجه ای در امور تغذیه دانشگاه ها گفت: معمولا اولین بودجه ای که دانشگاه اختصاص می دهد بودجه تغذیه است که آن را به معاونت دانشجویی پرداخت می نماید.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت ها در حوزه تغذیه به مشکل برخورد نموده بودیم که بحث ما بیشتر افزایش قیمت کالاهاست که در بودجه این تورم ها پیش بینی نمی گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تقریبا بودجه تغذیه در سال 98 محقق شده و یاری هایی را نیز سازمان امور دانشجویان در این زمینه به همه دانشگاه ها اختصاص داده که مسائل را به حدی مرتفع نموده است.

حبیبا اعلام نمود: در مهر و آبان ماه امسال مسائل زیادی گریبانگیر دانشگاه ها شد که با این یاری ها تقریبا توانستیم این بخش را مدیریت کنیم، اما با همه این اوصاف جهش های قیمت باعث می گردد دانشگاه ها با مشکل کسری بودجه روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 629

به "یاری های سازمان امور دانشجویان به داد دانشگاه ها در امور تغذیه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های سازمان امور دانشجویان به داد دانشگاه ها در امور تغذیه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید