1227 اسدآبادی متقاضی مسکن ملی هستند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از نام نویسی 1227 نفر در این شهرستان در سامانه طرح اقدام مسکن ملی اطلاع داد.

1227 اسدآبادی متقاضی مسکن ملی هستند

جهت دریافت خدمات نمای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، جواد کرمی اضافه نمود: از مجموع افراد ثبت نام نماینده اسدآبادی در سامانه برای طرح مسکن ملی تعداد 168 نفر را فرهنگیان و 1059 نفر را دیگر افراد عادی شامل شده اند. بر اساس تفاهم نامه وزارت مسکن و شهرسازی و آموزش وپرورش در طرح ملی مسکن برای فرهنگیان متقاضی نیز برای مسکن ملی اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد، استان همدان گفت: ازجمله موارد تائید افراد ثبت نام شده در سامانه برای طرح ملی مسکن عبارت اند از متأهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، سابقه سکونت پنج ساله در شهر، سبز بودن فرم ج که متقاضی فاقد زمین یا واحد مسکونی باشد و از تسهیلات یارانه ای مسکن استفاده نکرده باشد، از مجموع ثبت نام نمایندگان اسدآبادی در سامانه مسکن ملی تا به امروز فرم ج 93 نفر قرمز بوده که به همین علت تائید این افراد برای مسکن ملی منتفی خواهد بود. تعداد 857 نفر از متقاضیان ثبت نام نماینده اسدآبادی فرم ج سبز دارند و مابقی افراد نیز در حال استعلام گیری از سامانه های اداره ثبت و تسهیلات بانکی قرار دارند.

وی اعلام کرد، در حال حاضر هشت قطعه زمین دریکی از نقاط شهر برای ساخت و اجرای مسکن ملی تحویل اداره بنیاد مسکن شهرستان داده شده و در فاز اول برای 32 نفر از تائید شدگان ساخت و احداث مسکن ملی انجام خواهد گرفت، در مرحله اول طرح مسکن ملی برای 80 نفر در شهرستان ساخت و احداث مسکن در نظر گرفته شده که 42 نفر به جامانده نیز به صورت طرح گروه ساخت و به صورت مشارکتی از طرح مسکن ملی بهره مند می شوند. میزان تسهیلات پرداختی برای طرح مسکن ملی به افراد 100 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد بوده و آورده اولیه متقاضی نیز 60 میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت کار مرحله به مرحله مبالغی را افراد متقاضی با توجه به قیمت تمام شده مسکن باید پرداخت نمایند.

کرمی، اجرانماینده مرحله اول طرح را بنیاد مسکن عنوان و گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن شهرستان برای تشکیل پرونده در حال تماس با افراد تائید شده به منظور اجرای طرح است و از مجموع 1227 نفر ثبت نام نماینده مسکن ملی در اسدآباد خانم هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1056

به "1227 اسدآبادی متقاضی مسکن ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1227 اسدآبادی متقاضی مسکن ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید