3 همایش سرمایه گذاری تا خاتمه سال برگزار می کنیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/کرمانشاه معاون مالی استانداری کرمانشاه از برگزاری سه همایش سرمایه گذاری در استان تا سرانجام سال اطلاع داد.

3 همایش سرمایه گذاری تا خاتمه سال برگزار می کنیم

راهنمایی حاتمی در جلسه امروز (28 دی) شورای برنامه ریزی استان با اشاره به کاهش 3.1 درصدی نرخ بیکاری استان در 9 ماهه امسال گفت: برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان زحمات بسیاری توسط استاندار و تیم اقتصادی استان کشیده شده است.

وی اضافه نمود: برای امسال ایجاد 60 هزار شغل را هدفگذاری نموده و آن را بین بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات تقسیم کردیم و از طرق مختلف به دنبال تحقق آن هستیم.

حاتمی توضیح داد: یکی از اقدامات به این منظور بهبود فضای کسب و کار است و در حال حاضر صدور مجوز کسب و کار ظرف مدت دو هفته انجام می گردد و کوشش داریم تا مجوز ساخت و ساز واحدهای تولیدی نیز با همکاری معاونت عمرانی ظرف یک ماه صورت پذیرد.

وی بازاریابی برای سرمایه گذاران را اقدام دیگر در جهت اشتغالزایی عنوان و به برگزاری دو همایش سرمایه گذاری در استان در امسال اشاره نمود واضافه نمود: با برگزاری این همایش ها توانستیم تنها در مدت هشت ماه، 20 پروژه شهری را با همکاری شهرداری به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: تا انتهای سه سال نیز برگزاری سه همایش سرمایه گذاری دیگر را در استان در دستور کار داریم.

حاتمی حمایت از سرمایه گذاران را نیز عاملی دیگر در کاهش نرخ بیکاری استان مطرح نمود واضافه نمود: در 9 ماهه امسال بیشترین تامین اقتصادی و مشارکت را در بحث تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاران و کارآفرینان استان داشتیم.

وی حمایت از مشاغل خرد و واحدهای تولیدی متوسط و بزرگ را نیز عامل موثر دیگری در بحث کاهش نرخ بیکاری استان مطرح نمود واضافه نمود: در بحث مشاغل کارگاهی و کوچک کوشش کردیم تا از تجربه استانهای پیروز در این زمینه استفاده نموده و آن را به کار ببندیم.

حاتمی توضیح داد: در بحث ترویج این مشاغل، 40 کالای مزیت دار از جمله فرش، پشم و عسل در سطح استان شناسایی شده که برای حضور کارآفرینان در این عرصه کوشش داریم تا منابع بنیاد برکت، کمیته امداد، بهزیستی و بانک ها را پای کار بیاوریم و تا به امروز هم یکی دو مورد از این مشاغل زیربار رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 688

به "3 همایش سرمایه گذاری تا خاتمه سال برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 همایش سرمایه گذاری تا خاتمه سال برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید