اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک توسعه تعاون

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان در استان خبر داد.

اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک توسعه تعاون

مهدی منتظری به اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری به مبلغ 327 میلیارد ریال از طریق بانک توسعه تعاون به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: 239 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 248 میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به همه زوج هایی که تاریخ عقد آن ها از یکم فروردین ماه 1397 است و تا به امروز تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند، پرداخت می شود، اضافه کرد: برای هر یک از زوج ها یک میلیارد و 200 میلیون ریال و با دوره باز پرداخت 10 ساله اعطا خواهد شد.

به گفته منتظری؛ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امسال برای زوج های زیر 25 سال و زوجه های زیر 21 سال یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعیین شده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این بانک توسعه با هدف اجرای ماده (10) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعطای تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: در نیمه نخست امسال 182 فقره پرونده فرزند آوری با مبلغ 79 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول می گوید: سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول 200 میلیون ریال با بازپرداخت 36 ماه، فرزند دوم 400 میلیون ریال با بازپرداخت 48 ماه، فرزند سوم 600 میلیون ریال با بازپرداخت 60 ماه، فرزند چهارم 800 میلیون ریال با بازپرداخت 72 ماه و فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت 84 ماه در نظر گرفته شده است.

منتظری اضافه کرد: تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با 6 ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با دریافت یک ضامن معتبر در قبال همه وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت خواهد شد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2118

به "اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک توسعه تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 419 فقره وام ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک توسعه تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید