به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم، لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: برای مهارت آموزی درباره سرفصلی مانند اقتصاد دیجیتال، آموزش هایی که منجر به مدرک تحصیلی می گردد، فایده زیادی نه برای دانشجو و نه برای جامعه دارد.

به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم، لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال

صادق عباسی شاهکوه رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره ایجاد رشته های میان رشته ای در این دانشکده شرح داد: ما معتقدیم تحول دیجیتال موضوعی است که نباید برای فعال کردن افراد و آشنایی آنان با موضوع اقتصاد دیجیتال در دوره های بلند مدت در این دانشگاه برگزار گردد.

وی ادامه داد: برای مهارت آموزی درباره سرفصلی مانند اقتصاد دیجیتال، آموزش هایی که منجر به مدرک تحصیلی می گردد و دانشجو برای اخذ مدرک آن دوره ها را می گذراند، فایده زیادی نه برای دانشجو و نه برای جامعه دارد.

عباسی شاهکوه در ادامه توضیح داد: مسلما دانشگاه های خوب و درجه یک در کشور وجود دارد که موضوع تدریس مباحث تئوری و ارائه مدرک به دانشجویان را انجام می دهند اما آنچه که در جامعه امروز احتیاج به آن احساس می گردد افرادی است که مهارت لازم را کسب کردند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:مهارت آموزی با دوره های کوتاه مدت هدفی است که در دانشکده پست و مخابرات دنبال می گردد و به همین دلیل در موضوع اقتصاد دیجیتال نیز دوره های کوتاه مدت در این دانشکده دایر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 423

به "به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم، لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال ارائه مدرک به دانشجویان نیستیم، لزوم مهارت آموزی در اقتصاد دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید