خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: مشارکت در انتخابات، پیروزی نظام بود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بجنورد - خبرنگاران - استاندار خراسان شمالی با قدردانی از مشارکت مطلوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری، این حضور را یک پیروزی ارزشمند برای کلیت نظام جمهوری اسلامی مطرح نمود.

خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: مشارکت در انتخابات، پیروزی نظام بود

محمدعلی شجاعی روز شنبه با صدور پیغام تقدیری برای مردم این استان اضافه نمود: این انتخابات که در اوج فشارهای دشمنان نظام علیه ملت شکیبا و مقاوم ایران اسلامی، در آرامش و امنیت کامل برگزار گردید، فارغ از طیف بندی های سیاسی رایج، یک پیروزی برای کلیت نظام جمهوری اسلامی بود که با حضور حداکثری شما مردم دوراندیش، فشارها را به بهترین شکل خنثی کرد و گوشه دیگری از ظرفیت های مردمسالاری دینی را در چشم جهانیان پدیدار ساخت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: انتخابات پرشور و سرنوشت ساز دوم اسفندماه 1398 که با حضور آگاهانه شما مردم در پای صندوق های رأی رقم خورد و همانند برگ زرینی در کتاب قطور حماسه های 40 ساله شما مردم انقلابی و وفادار می درخشد، فصل نوینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران گشود.

وی اضافه نمود: برای این نعمت بزرگ خدای متعال را شاکر و ممنونم و از همه کسانی که با مشارکت خود در این رویداد مهم، صلابت و اقتدار کشور و نظام را بار دیگر به اثبات رساندند، قدردانی می کنم.

شجاعی همچنین، از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی و دیگر دست اندرکاران این انتخابات، که از ماه ها قبل، نهایت کوشش خود را برای اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم این استان در 840 صندوق اخذ رأی متمرکز ساخته بودند، تشکر و قدردانی کرد.

در این انتخابات بیش از 658 هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط رای بودند که بیش از 50 درصد آنان در این عرصه مشارکت کردند.

این در حالی است که هنوز ستاد انتخابات خراسان شمالی رقم دقیقی از میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات ارائه نکرده و نتایج آرای منتخبان مردم را اعلام نکرده است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 788

به "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: مشارکت در انتخابات، پیروزی نظام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان شمالی: مشارکت در انتخابات، پیروزی نظام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید