رقابت حامیان محیط زیست در رادیو

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران (پانا) - مسابقه زیست رو با گویندگی مسعود خواجه وند و کارشناسی دکتر محمد فریدی روزهای سه شنبه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد و هر قسمت دو مستمع با یکدیگر رقابت می نمایند.

رقابت حامیان محیط زیست در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این مسابقه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر روزهای سه شنبه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می گردد. به گفته شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت این برنامه در سه مرحله به سمع مستمعین می رسد و هر قسمت از آن دو مخاطب تلفنی جوابگوی سئوالات مجری برنامه هستند، با یکدیگر رقابت نموده و نفر برنده اعلام می گردد.

وی ادامه می دهد: این برنامه سه مرحله دارد. مرحله اول به نام اکوسیستم اختصاص به سئوالات بومی محیط زیست دارد. مرحله دوم شامل دو بخش است. یک بخش به نام پازیست به چالش های محیط زیست می پردازد و در بخش دوم یک قطعه مستند پخش می گردد و درباره یک گونه از حیوانات شرح داده می گردد و شرکت کننده باید حدس بزند که کدام حیوان است. این بخش به نام زیست بندان پخش می گردد. مرحله سوم هم دو بخش است. بخش اول نقشه خوان است که برای رفتن به یک لوکیشن چطور نقشه خوانی کنیم. بعلاوه بخش دوم این مرحله به نام دیده بان است که داور محیط زیست درباره مشارکت محیط زیست صحبت می نماید.

برنامه زیست رو به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و سردبیری و نویسندگی فاطمه شهبازی، کارشناسی و داور دکتر محمد فریدی و گویندگی مسعود خواجه وند پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1701

به "رقابت حامیان محیط زیست در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت حامیان محیط زیست در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید