رنگ بندی های کرونا مقطعی و شکننده است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرنگاران/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: رنگ بندی های کرونا مقطعی و شکننده هستند.

رنگ بندی های کرونا مقطعی و شکننده است

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اردبیل با بیان اینکه استمرار رزمایش ها به سبک جدید در اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، گفت: رنگ بندی ها مقطعی و شکننده هستند و به همین دلیل با برخی از رستوران ها، بستنی فروشی ها و غذا خوری هایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند و تراکم جمعیت ایجاد کنند، برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه ها متولی برخورد با اصنافی هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، شرح داد: این دستگاه ها بایستی با جدیت بر رعایت مسائل بهداشتی نظارت کنند.

امامی یگانه ادامه داد: در رابطه با اصنافی که تراکم ایجاد می کنند، اقدامات پیشگیرانه با موضوع آموزشی انجام می گیرد و نهادینه سازی آموزش ها از طریق نصب استیکرها و بنرهای آموزشی در مقابل رستوران ها و فروشگاه ها صورت خواهد گرفت.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در رزمایشی که در شهرک های میلاد، مخابرات، کشاورزی، اندیشه، رازی، ولایت و منطقه جمشید آباد صورت گرفت، 5 هزار و 444 نفر به صورت تلفنی غربالگری شدند و در حوزه آموزش 10 هزار بروشور آموزشی پخش شد.

وی گفت: در بازگشایی تالارها قطعاً ساعت کاری مشخص خواهد شد، که در صورت عدم رعایت ساعات کاری و سایر دستورالعمل های بهداشتی، مجدداً بازگشایی ها لغو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1408

به "رنگ بندی های کرونا مقطعی و شکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ بندی های کرونا مقطعی و شکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید