مدیرعامل گروه بهمن اطلاع داد: عبور از مجموع تولیدات سال 1403 در سه ماهه سوم سال جاری
به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرعامل گروه بهمن در آیین معرفی محصولات تازه بهمن دیزل که روز چهارشنبه 7 خرداد 1404 با حضور مدیران ارشد این شرکت، عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش بهمن دیزل و اصحاب رسانه برگزار گردید، بیان نمود: طی برنامه ریزی اجرا شده، در سه ماهه سوم سال 1404 از تولیدات سال 1403 عبور خواهیم کرد.

محمد محمدی با اشاره به رشد 67 درصدی پذیرش مشتریان در عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش گروهِ بهمن در سال 1403 مطرح نمود: دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور سال گذشته پیروز به کسب جایگاه نخست خدمات فروش و رضایتمندی مشتری در ارزیابی شرکت ISQI شدند.
وی با بیان اینکه علاوه بر معرفی محصولات نو بهمن دیزل، در سال 1404 از سایر محصولات و بعلاوه خطوط فراوری نو در گروهِ بهمن رونمایی خواهیم داشت، اضافه نمود: خوشبختانه گروهِ بهمن در سال 1403 در فراوری مینی بوس رتبه اول و در فراوری اتوبوس رتبه دوم سهم بازار را به خود اختصاص داده است. بعلاوه در فراوری مینی بوس به 36 درصد و در فراوری اتوبوس به 40 درصد داخلی سازی دست پیدا نموده ایم.
مدیرعامل گروه بهمن یادآور شد: دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در حوزه خودروهای کار و تجاری از محصولات نیم تن تا 44 تن را فراوری می نمایند. وی ادامه داد: گروهِ بهمن در زمینه فراوری کامیون سنگین و کشنده سنگین رتبه نخست در سهم بازار و فراوری را دارد. بعلاوه، در فراوری کامیون نیمه سنگین و کمپرسی رتبه دوم، در فراوری خودروهای کار و تجاری سبک و کامیونت و نیز در فراوری ون باری رتبه اول را در اختیار دارد.
محمدی یادآور شد: بعلاوه گروهِ بهمن در فراوری خودروهای کار و تجاری توانسته است با رعایت استانداردهای 85گانه، داخلی سازی را تا 47 درصد افزایش دهد.
وی توضیح داد: گروهِ بهمن در حال حاضر در حوزه تجاری باری و مسافری 17 محصول را در سبد محصولات خود دارد. که با سه محصول نوی که امروز رونمایی خواهد شد، تعداد محصولات تجاری به 20 خواهد رسید.
تاکید بر استفاده از انرژی های تنو پذیر
مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه طی برنامه ریزی اجرا شده در سه ماهه سوم سال 1404 از فراوریات سال 1403 عبور خواهیم کرد، یادآور شد: در حوزه استانداردسازی اقدامات بی نظیری در گروه بهمن انجام شده که استفاده از استاندارد 19117 در شیوه ارائه خدمات پس از فروش، به کارگیری شاخص های ایمنی، استفاده هوشمند از انرژی های تنوپذیر و بعلاوه کالاهای باکیفیت ایرانی از جمله این اقدامات به شمار می رود.
محمدی با اشاره به رشد 58 درصدی گروه بهمن در حوزه آموزش خدمات پس از فروش در سال 1403 مطرح نمود: آموزش مدیران به وسیله مجرب ترین اساتید در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از برنامه های گروه بهمن در امسال است.
مدیرعامل گروه بهمن اعلام کرد: در بحث عاملیت ها نیز در حال حاضر، در بهمن دیزل 40 و سیبا موتور 25 عاملیت فعال داریم که طبق برنامه ریزی ها و مصوباتی که صادر شده است تا خاتمه سال 5 عاملیت به بهمن دیزل و 6 عاملیت به سیبا موتور اضافه نموده خواهد شد.
رضایتمندی مشتری و کسب حداکثر سهم بازار از اهداف اصلی بهمن دیزل است
حسین خضری، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در ادامه این مراسم با اشاره به کاهش 30 درصدی فراوری در صنعت خودروهای تجاری در سال 1403 نسبت به سال 1402 اعلام کرد: متاسفانه محدویت های ارزی در سال گذشته موجب کاهش فراوری خودروهای تجاری از 37 هزار دستگاه در سال 1402 به 25 هزار دستگاه در سال 1403 شد.
وی یادآور شد: به رغم کاهش 30 درصدی فراوری در حوزه تجاری، شرکت بهمن دیزل با حفظ فراوریات خود توانست سهم خود در بازار خودروهای تجاری را افزایش دهد و در حال حاضر بزرگترین خودروساز تجاری کشور به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه کامیونت 39 درصد و در بخش مینی بوس سهم اصلی بازار متعلق به بهمن دیزل است، ادامه داد: امروز شرکت بهمن دیزل براساس احتیاج و تقاضای بازار دارای محصولات متنوع بوده و تمام احتیاج بازار خودروهای تجاری باری را پوشش می دهد.
وانت کاپرا و پیکاپ G9 به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه خواهد شد
خضری یادآور شد: بعلاوه بر اساس سیاست گروه بهمن از 6 ماهه دوم امسال محصولات وانت کاپرا و پیکاپ G9 به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه خواهد شد.
وی کاربری سازی را از شاخصه های کلیدی شرکت بهمن دیزل عنوان و اعلام کرد: صنعتی سازی در حوزه کاربری را در دستور کار قرار دادیم و در این راستا و در بخش کیفیت، اقدام به افتتاح سالن نو رنگ کوره نموده ایم.
مدیرعامل شرکت بهمن دیزل کاهش زمان تحویل را از دیگر برنامه های این شرکت مطرح نمود. او اعلام کرد: به منظور جلب رضایت مشتریان خود در صدد کاهش زمان تحویل محصولات به مشتریان هستیم.
خضری رضایتمندی مشتری و کسب حداکثر سهم بازار را از اهداف اصلی بهمن دیزل برشمرد و اعلام کرد: قیمت گذاری رقابتی محصولات که از سیاست های اصلی گروه بهمن است. به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش در کوشش هستیم فاز اول بزرگ ترین مرکز خدمات پس از فروش را در پاییز امسال افتتاح و به بهره برداری برسانیم.
منبع: بیت ران