نحوه خرید آنلاین بتن

به گزارش مجله گوگل ایرانی، امروزه ما بیشتر نیازهایمان را به صورت آنلاین برآورده می کنیم و بیشتر خریدهایمان را از اینترنت انجام می دهیم. بتن آماده که یکی از پراستفاده ترین محصولات در صنعت ساخت وساز می باشد، تا همین چند وقت اخیر باید به صورت حضوری سفارش داده می شد و امکان خرید آنلاین بتن آماده وجود نداشت.

نحوه خرید آنلاین بتن

بتن آماده یکی از عناصر مهم و اصلی در پروژه های ساختمانی است. تا چند سال قبل خرید آنلاین بتن امکان پذیر نبود و افراد باید برای خرید بتن آماده، به صورت حضوری به کارخانه فراوری کننده بتن آماده مراجعه می کردند و بتن مورد احتیاج پروژه خود را سفارش می دادند. مراجعه چند باره به کارخانه برای سفارش بتن، مشکلاتی مانند تلف شدن زمان شما در ترافیک و موارد دیگر را به همراه داشت.

امروزه ما بیشتر احتیاجهایمان را به صورت آنلاین برآورده می کنیم و بیشتر خریدهایمان را از اینترنت انجام می دهیم. بتن آماده که یکی از پراستفاده ترین محصولات در صنعت ساخت وساز می باشد، تا همین چند وقت اخیر باید به صورت حضوری سفارش داده می شد و امکان خرید آنلاین بتن آماده وجود نداشت. اما حالا شما می توانید بتن آماده مورد احتیاج خود را فقط با چند کلیک به صورت آنلاین سفارش دهید. مجموعه بتن پارس زاگرس که از آن به عنوان بزرگترین مجموعه بتنی تهران یاد می گردد، امکان خرید آنلاین بتن را پیاده سازی نموده و به وب سایت این مجموعه اضافه نموده است.

بتن آماده یکی از مهم ترین عناصر در ساخت و ساز است.

سفارش آنلاین بتن آماده

بتن آماده نوعی از بتن است که در کارخانه با در نظرگیری تمام آیتم های مهم و ضروری مانند مقاومت بتن، نوع مقطع، متراژ، اندازه اسلامپ و ... به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات ساخته می گردد؛ بنابراین می گردد گفت بتن آماده برترین انتخاب برای پروژه های ساختمانی به شمار میرود. حال ببینیم سفارش بتن آماده به شکل آنلاین چه مزیت هایی بر روش حضوری و تلفنی دارد.

  • صرفه جویی در زمان به جهت اینکه شما با متصل شدن به صفحه سفارش آنلاین سایت می توانید با پرکردن فیلدهای لازم به سادگی در چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.
  • صرفه جویی در هزینه به جهت اینکه مجبور به پیگیری های دائم تلفنی و حضوری ندارید؛ بنابراین بدون اینکه استهلاک رفت وآمد را بپردازید به راحتی آنلاین بتن مورداحتیاج را سفارش می دهید.
  • شما می توانید با مشاوران گفت وگو نموده و اطلاعات مورداحتیاج خود را دریافت نموده و یا سؤالات خود را بپرسید.

مراحل ارسال درخواست

سفارش آنلاین بتن کار پیچیده ای نیست. اگر ذره ای با فضای اینترنت آشنایی داشته باشید به سادگی می توانید سفارش خود را ظرف چند دقیقه ثبت کنید. بااین حال ما برای سادگی شما این مراحل را در سایت بتن پارس زاگرس زیر ذکر نموده ایم.

  1. ابتدا به صفحه وب سایت مجموعه بتن پارس زاگرس به آدرس https://betonparszagros.ir/ مراجعه کنید.
  2. از بخش خرید بتن آماده روی گزینه رزرو آنلاین بتن آماده کلیک کنید.
  3. در این صفحه فیلدهای خالی را پر کنید. فیلدها بر اساس احتیاج شما به: نوع مقطع، رده مقاومتی، متراژ، احتیاج به پمپ بتن، انتخاب روز بتن ریزی، آدرس، ایمیل و بخش انتخاب عکس محل بتن ریزی دسته بندی شده است. ضروری است این اطلاعات را به شکل دقیق پرکنید. در صورت احتیاج به هدایت درمورد خرید آنلاین بتن می توانید با مشاوران مجموعه بتن پارس زاگرس ارتباط برقرار کنید.
  4. در نهایت گزینه ارسال درخواست را بزنید تا مورد آنالیز قرار گیرد. نکته ای که ضروری است به آن دقت کنید این است که حداقل یک روز قبل از بتن ریزی سفارش خود را ثبت و تکمیل کنید.

هزینه بتن آماده

هزینه بتن آماده به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله اندازه مصالح کاربردی، نوع پمپ کردن، رده بتن، مقاومت و ... تمام این عوامل می تواند تغییرات کم و زیادی در قیمت به وجود آورد. بااین حال شاید بتوان مهم ترین عامل تغییرات قیمت بتن را در قیمت روز مصالح دانست.

بتن آماده با برترین با برترین کیفیت و به وسیله برترین تجهیزات در پروژه ریخته می گردد. تصویر مرتبط به بتن ریزی یکی از پروژه های بزرگ در شمال تهران به وسیله مجموعه بتنی پارس زاگرس

معرفی مجموعه بتن پارس زاگرس

مجموعه بتن پارس زاگرس که از آن به عنوان بزرگ ترین مجموعه بتنی شهر تهران یاد می گردد متشکل از دو کارخانه بتن آماده پیشرفته می باشد. این دو کارخانه که با نام های بتن پارس 321 و صنایع بتنی زاگرس شناخته می شوند، در شمال تهران قرار گرفته اند. مجموعه بتن پارس زاگرس دارای بزرگترین سیستم حمل بتن آماده شهر تهران متشکل از تعداد بالایی تراک میکسرهای حمل بتن آماده است. بعلاوه این مجموعه دارای سیستم حمل مصالح اختصاصی از برترین معادن می باشد.

ناوگان بزرگ و اختصاصی مصالح مورد احتیاج فراوری بتن مجموعه بتنی پارس زاگرس

با توجه به قدرتمند بودن سیستم حمل بتن آماده مجموعه بتنی پارس زاگرس، تعدادی از بزرگترین پروژه هایی که در شهر تهران انجام می گردد که احتیاجمند حجم بتن زیاد و بعلاوه منظم بودن در فرآیند بتن ریزی هستند را این مجموعه انجام داده است. در یکی از جدیدترین پروژه های شمال تهران، بتن پارس زاگرس پیروز شد در کمتر از 5 ساعت 1500 متر فونداسیون را بتن ریزی کنید.

جمع بندی

بتن آماده یکی از مصالح اولیه و مهم برای ساخت وساز است که تا چند وقت اخیر برای سفارش آن احتیاج بود به صورت حضوری به کارخانه فراوری کننده بتن آماده مراجعه کنید اما امروز امکان سفارش آنلاین آن به وجود آماده است. مجموعه بتن پارس زاگرس که بزرگترین مجموعه بتنی تهران می باشد امکان خرید بتن به صورت آنلاین را به وب سایت این مجموعه اضافه نموده است.

بتن آماده شما را از جهت مشکلاتی مانند کمبود فضا، نگه داری، آماده سازی صحیح و ... راحت می نماید. خرید آنلاین بتن سفارش را بسیار راحت تر نموده است. تنها کافی است به صفحه سفارش مراجعه نموده و ثبت سفارش کنید. بعلاوه برای آگاهی از قیمت بتن آماده می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2104

به "نحوه خرید آنلاین بتن" امتیاز دهید

2 کاربر به "نحوه خرید آنلاین بتن" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه خرید آنلاین بتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید